Emaitzak: 10

ES EU
Ostalaritza eta turismoa (6)
aquel país que genera una corriente de turistas hacia otros países que son considerados destinos turísticos. turista-korronte bat sortzen duena helmuga turistikotzat jotzen diren beste herrialde batzuetarantz.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Es por ello que en cualquier destino turístico se crean y/o mejoran una gran cantidad de infraestructuras como aeropuertos, puertos, carreteras, etc. Al mismo tiempo, numerosas empresas, así como profesionales, nacen y se desarrollan como consecuencia de la actividad: Beraz, azpiegitura ugari egiten eta/edo berritzen dira helmuga turistiko guztietan: aireportuak, portuak, errepideak, eta abar. Eta azpiegiturekin batera, enpresa eta profesional ugari sortzen eta garatzen dira jarduera horren ondorioz:

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Se organizan en la mayor parte de los destinos turísticos se organizan numerosas actividades de carácter cultural, como conciertos, obras de teatro, exposiciones de arte, etc. Estas actividades culturales no solo tienen incidencia en la población visitante, sino también, por supuesto, en la población local. Jarduera kultural ugari antolatzen dira helmuga turistiko gehienetan; hala nola kontzertuak, antzezlanak, arte-erakusketak eta abar. Jarduera horiek ez dira soilik bisitarientzat, baita bertakoentzat ere, noski.

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Por ejemplo, un destino de sol y playa ha de apostar por diversificar su oferta ofreciendo turismo cultural en la temporada baja, con propuestas como visitas a sus principales monumentos, jornadas o muestras gastronómicas, exposiciones, festivales, etc. De este modo, la oferta actual de muchos destinos turísticos es una mezcla de productos turísticos: Adibidez, eguzki-hondartzetako helmugek eskaintza dibertsifikatu behar dute, eta turismo kulturala eskaini behe-denboraldian: monumentu nagusietara bisitaldiak, jardunaldi edo erakustaldi gastronomikoak, erakusketak, jaialdiak, eta abar. Hala, helmuga turistiko askoren gaur egungo eskaintza zenbait produktu turistikoren konbinazioa da:

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A lo largo la unidad hemos visto como un núcleo turístico receptor o destino turístico es un espacio geográfico que se compone de una multitud de elementos que se pueden agrupar en tres tipos: Unitatean zehar, ikusi dugu gune turistiko hartzaile bat edo helmuga turistiko bat elementu askok osatzen dutela. Hiru mota hauetan multzokatu daitezke elementu horiek:

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En primer lugar, nos centramos en el Barómetro OMT del Turismo Mundial, que analiza la demanda turística internacional por llegadas e ingresos registrados en los destinos turísticos. Lehenengo eta behin, Munduko Turismoaren TME Barometroa aztertuko dugu; helmuga turistikoetako etorrera eta sarreren arabera aztertzen du turismo-eskaria.

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Animazio turistikoa (1)
En este caso estamos hablando de unmarketingexperiencial, lo que se vende no es el producto (establecimiento hostelero) ni el destino turístico, sino los sentimientos que experimenta el consumidor como algo eminentemente distinto de lo que experimentaría en otro establecimiento de características similares del mismo destino turístico. Kasu honetan,marketinesperimentalaz ari gara: ez da saltzen produktua (ostalaritzako establezimendua) ezta helmuga turistikoa, baizik eta kontsumitzaileak bizi dituen sentimenduak, helmuga turistiko bereko eta antzeko ezaugarriekiko beste establezimendu batean izango lituzkeenekiko desberdinak.

Materiala: Animazio turistikoa